
HR Management
Voor sommige commerciële of servicegerichte medewerkers is de drempel om klanten telefonisch te woord te staan hoger dan voor anderen. Want hoe zorg je dat je goed en professioneel overkomt, zonder dat je iemand in de ogen kunt kijken? In deze 1-daagse training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) werk je aan een klantgerichte en proactieve houding, je leert gestructureerd telefoongesprekken te voeren en gaat aan de slag met commerciële gesprekstechnieken. Hierdoor ben je in staat professionele gesprekken te voeren en word je een fijne gesprekspartner voor je klanten en relaties.
De training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) is voor mensen die vanuit de praktijk zijn doorgegroeid naar een commerciële functie. Mensen die zich bezighouden met telefonische verkoop, telesales, telemarketing en/of klantenservice voor outbound bellen. Het is ook voor mensen die zich willen omscholen in dergelijk functies uitermate geschikt. Deelname aan de training sluit ook goed aan voor mensen in buitendienst functies, binnendienst medewerkers met een acquisitiedoelstelling en medewerkers van de afdeling klantenservice. De training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) versterkt jou in je huidige werk of bereidt jou voor op een nieuwe werkkring.
Na de training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht):
Deze training wordt ook als uitgebreidere variant als 2-daagse training aangeboden. Hierin ga je dieper in op de stof en worden onderwerpen als beeldend spreken, doorvragen en overtuigingskracht aan de orde gesteld. Voor het volledige programma: zie de training Proactief en klantgericht bellen. Voer jij vooral inkomende telefoongesprekken in jouw rol als binnendienst medewerker? Dan is de training Commerciële binnendienst wellicht geschikt voor jou. Voor mensen in een commerciële buitendienstfunctie is de 2-daagse training De vakman als accountmanager heel geschikt. We trainen ook op maat voor hele teams of organisaties.
Binnen het 1-daagse trainingsaanbod bieden wij ook de training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) aan.
De volgende onderwerpen komen aan de orde:
Wil jij gebruik maken van € 1.000 opleidingstegoed met de STAP-budget? Regel dan nu jouw STAP-aanmeldbewijs door je nu in te schrijven. Dit document heb je nodig om op 1 juli jouw aanvraag in te dienen via het UWV STAP-portaal. Goed nieuws. Je ontvangt dit document direct na je inschrijving. Wordt om welke reden dan ook het budget niet toegekend, dan heb je geen verplichting om de training te volgen en betalen.
In de volgende periode kun je een training volgen tussen 29 juli 2022 en 30 november 2022. Doe gerust al een vooraanmelding voor de periode daarna.
Klik op de startdatum om de locatie te tonen.
* De lunchkosten vallen buiten de vergoeding van de STAP-subsidie. Deze nemen wij voor onze rekening.
De training heeft een studiebelasting van 16 uren. Dit omvat de voorbereiding, het maken van opdrachten en het bijwonen van de training.
Een formeel diploma is geen vereiste voor deelname. Het werk- en denkniveau van deze training is mbo+.
Twijfel je of je deze training kunt of wilt volgen, overleg dan gerust met onze studieadviseurs via 073 - 80 01 800.
Tijdens deze training maak je in 1 dag kennis met proactief en klantgericht bellen. De volledige training staat in het teken van jouw persoonlijke ontwikkeling. Je ontvangt hierbij tips om jouw telefonische vaardigheden te blijven verbeteren.
Om zoveel mogelijk te leren tijdens die dag, is het van belang dat je voor de training goed voorbereidt. Dit doe je in de online leeromgeving aan de hand van video’s, praktische oefeningen en het doorlezen van theorie. Hier staat 4 uur voorbereiding voor. Na de training staan er nog extra oefeningen voor je klaar om verder aan de slag te gaan met wat je geleerd hebt.
Na afloop kun je via de online leeromgeving een jaar in contact blijven met de trainer om aanvullende vragen te stellen.
De totale studiebelasting bedraagt 16 uur.
Wanneer je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je een certificaat.
Wij werken met trainers die al over ruime praktijkervaring, vakkennis en didactische kwaliteiten beschikken. Het zijn inspirerende, enthousiaste professionals uit de praktijk, waarvan je met plezier zult leren!
Goed nieuws. Want als het minimum aantal deelnemers bereikt is, gaat de training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) altijd door. Klassikaal als het kan, online als het moet. Wij hebben een door deelnemers gewaardeerde aanpak ontwikkeld voor onze cursussen. Hierdoor kunnen wij je garanderen dat onze trainingen hoe dan ook doorgaan.
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen.