Klant- & Servicegericht werken
Eerste hulp bij omgaan met agressie – De praktische podcast van IPV Training & AdviesMedewerkers met een klantgerichte denkwijze hebben, denken vaak ook proactief mee met klanten, anticiperen op hun behoefte en zoeken zelfstandig naar nieuwe manieren om de dienstverlening van de organisatie te verbeteren. Dankzij de training Klantgericht werken en doen leren medewerkers het belang van klantgerichtheid en krijgen ze handvaten om een klantgerichte werkwijze toe te passen in het werkveld.
Na het volgen van de training Klantgericht werken en doen:
De training Klantgericht werken en doen is speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die op de ene of andere manier te maken hebben met klanten. Denk bijvoorbeeld aan functies als medewerker binnendienst, secretaresse, administratief medewerker, facilitair medewerker, magazijnier, chauffeur of monteur.
De training heeft op dit moment (nog) geen trainingsdata. Houd onze website in de gaten voor actuele data of neem contact op met één van onze studieadviseurs via studieadvies@ipv.nl of 073 80 01 800.
Leren doe je niet alleen in het leslokaal. Nederlandse Sales Academie staat onmiddellijk na jouw inschrijving klaar met voorbereidingsopdrachten, waarmee je alvast in de praktijk aan de slag kunt gaan. De training Klantgericht werken en doen zelf is bijzonder interactief en praktijkgericht. Om er zeker van te zijn dat je het geleerde ook kunt borgen, heb je tot twaalf maanden nadat de training is afgelopen, nog steeds de kans om contact op te nemen met de trainer. Zij kunnen je wellicht helpen met nieuwe inzichten en feedback.
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen.