
HR Management
Medewerkers met een klantgerichte denkwijze hebben, denken vaak ook proactief mee met klanten, anticiperen op hun behoefte en zoeken zelfstandig naar nieuwe manieren om de dienstverlening van de organisatie te verbeteren. Dankzij de training Klantgericht werken en doen leren medewerkers het belang van klantgerichtheid en krijgen ze handvaten om een klantgerichte werkwijze toe te passen in het werkveld.
Na het volgen van de training Klantgericht werken en doen:
De training Klantgericht werken en doen is speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die op de ene of andere manier te maken hebben met klanten. Denk bijvoorbeeld aan functies als medewerker binnendienst, secretaresse, administratief medewerker, facilitair medewerker, magazijnier, chauffeur of monteur.
Wil jij gebruik maken van € 1.000 opleidingstegoed met de STAP-budget? Regel dan nu jouw STAP-aanmeldbewijs door je nu in te schrijven. Dit document heb je nodig om op 1 juli jouw aanvraag in te dienen via het UWV STAP-portaal. Goed nieuws. Je ontvangt dit document direct na je inschrijving. Wordt om welke reden dan ook het budget niet toegekend, dan heb je geen verplichting om de training te volgen en betalen.
In de volgende periode kun je een training volgen tussen 29 juli 2022 en 30 november 2022. Doe gerust al een vooraanmelding voor de periode daarna.
Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.
* De lunchkosten vallen buiten de vergoeding van de STAP-subsidie. Deze nemen wij voor onze rekening.
De training heeft een studiebelasting van 24 uren. Dit omvat de voorbereiding, het maken van opdrachten en het bijwonen van de training.
Een formeel diploma is geen vereiste voor deelname. Het werk- en denkniveau van deze training is mbo+.
Twijfel je of je deze training kunt of wilt volgen, overleg dan gerust met onze studieadviseurs via 073 - 80 01 800.
Leren doe je niet alleen in het leslokaal. Nederlandse Sales Academie staat onmiddellijk na jouw inschrijving klaar met voorbereidingsopdrachten, waarmee je alvast in de praktijk aan de slag kunt gaan. De training Klantgericht werken en doen zelf is bijzonder interactief en praktijkgericht. Om er zeker van te zijn dat je het geleerde ook kunt borgen, heb je tot twaalf maanden nadat de training is afgelopen, nog steeds de kans om contact op te nemen met de trainer. Zij kunnen je wellicht helpen met nieuwe inzichten en feedback.
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen.