Medewerkers met een klantgerichte denkwijze hebben, denken vaak ook proactief mee met klanten, anticiperen op hun behoefte en zoeken zelfstandig naar nieuwe manieren om de dienstverlening van de organisatie te verbeteren. Dankzij de training Klantgericht werken en doen leren medewerkers het belang van klantgerichtheid en krijgen ze handvaten om een klantgerichte werkwijze toe te passen in het werkveld.

Resultaten na de training Klantgericht werken en doen

Na het volgen van de training Klantgericht werken en doen:

  • Heb je inzicht in het belang en plezier van goede service en klanttevredenheid
  • Denk en handel je vanuit het perspectief van de klant
  • Anticipeer je op de behoeften van de klant

Voor wie is de training Klantgericht werken en doen

De training Klantgericht werken en doen is speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die op de ene of andere manier te maken hebben met klanten. Denk bijvoorbeeld aan functies als medewerker binnendienst, secretaresse, administratief medewerker, facilitair medewerker, magazijnier, chauffeur of monteur.

Training Klantgericht werken en doen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie
  • Beeldvorming over klanten
  • Klantgerichtheid
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Toepassen van vakdeskundigheid
  • Leren inleven in de behoefte van de klant
  • Omgaan met klachten, emoties en gevoeligheden
  • Theorie omzetten in de praktijk
Training Klantgericht werken en doen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie

STAP-budget vooraanmelding

Wil jij gebruik maken van € 1.000 opleidingstegoed met de STAP-budget? Regel dan nu jouw STAP-aanmeldbewijs door je nu in te schrijven. Dit document heb je nodig om op 1 juli jouw aanvraag in te dienen via het UWV STAP-portaal. Goed nieuws. Je ontvangt dit document direct na je inschrijving. Wordt om welke reden dan ook het budget niet toegekend, dan heb je geen verplichting om de training te volgen en betalen.

In de volgende periode kun je een training volgen tussen 29 juli 2022 en 30 november 2022. Doe gerust al een vooraanmelding voor de periode daarna.

Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.

Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen regio Zwolle
Regulier inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
24 mei 2022
10:00
17:00
7 juni 2022
10:00
17:00
Adresgegevens
BCN BUSINESS CENTRE NEDERLAND UTRECHT
Daltonlaan 100
3584 BJ UTRECHT
0302567390
Klantgericht werken en doen regio Utrecht
Regulier inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
15 juni 2022
10:00
17:00
29 juni 2022
10:00
17:00

Tarieven

Toon STAP-budget prijzen
Toon prijzen incl. btw
  • Cursusprijs Nederlandse Sales Academie € 805.00 € 974.05
  • (Online) Lesmateriaal Nederlandse Sales Academie € 80.00 € 96.80
  • Locatiekosten Nederlandse Sales Academie € 110.00 € 133.10
Totaal (excl. btw) (incl. btw) € 995.00 € 1203.95
  • Lunchkosten* - € 40.00
  • STAP-budget - € 955.00
Te betalen €0.00

* De lunchkosten vallen buiten de vergoeding van de STAP-subsidie. Deze nemen wij voor onze rekening.

Overige informatie

Studiebelasting

De training heeft een studiebelasting van 24 uren. Dit omvat de voorbereiding, het maken van opdrachten en het bijwonen van de training.

Niveau van de training

Een formeel diploma is geen vereiste voor deelname. Het werk- en denkniveau van deze training is mbo+.

Twijfel je of je deze training kunt of wilt volgen, overleg dan gerust met onze studieadviseurs via 073 - 80 01 800.

Leren doe je niet alleen in het leslokaal. Nederlandse Sales Academie staat onmiddellijk na jouw inschrijving klaar met voorbereidingsopdrachten, waarmee je alvast in de praktijk aan de slag kunt gaan. De training Klantgericht werken en doen zelf is bijzonder interactief en praktijkgericht. Om er zeker van te zijn dat je het geleerde ook kunt borgen, heb je tot twaalf maanden nadat de training is afgelopen, nog steeds de kans om contact op te nemen met de trainer. Zij kunnen je wellicht helpen met nieuwe inzichten en feedback.

Training Klantgericht werken en doen wordt uitgevoerd door onze partner:
Nederlandse Sales Academie