
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werkAlleen technische kennis is niet meer voldoende om klanten te winnen en te behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je dus niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de training De monteur als ambassadeur!
Na het volgen van de training De monteur als ambassadeur:
Je versterkt deze competenties:
Je bent werkzaam als (service) monteur. Je wilt jouw vaardigheden op het gebied van klantgerichtheid en service verbeteren en adequaat reageren op (lastige) klantsituaties. Het niveau van deze training is MBO/MBO+, maar er is geen specifieke voorkennis of ervaring nodig.
Deze training is voor monteurs en engineers met klantcontact. Technisch versta je je vak volledig, maar je ervaart nog een uitdaging in het professioneel omgaan met klanten en de persoonlijke vaardigheden die daarvoor nodig zijn.
Hoe achterhaal je de verwachtingen van de klant en weet je of de klant tevreden is? Hoe stel je de klant gerust en wat draagt bij in het vertrouwen? Dit zijn typische vragen die monteurs in de praktijk tegenkomen. Deze en velen anderen vragen worden in deze praktische cursus beantwoord. Onze trainers spreken de taal van monteurs kennen de beroepspraktijk.
De training bestaat uit twee dagen waarin je praktisch aan de slag gaat. De verschillende modellen en theorieën krijg je uitgelegd tijdens het praktisch oefenen met de onderwerpen. Het vervolg op deze training is de training De monteur als ambassadeur.
We verzorgen deze training ook incompany voor groepen collega’s op locatie.
De training bestaat uit twee dagen waarin je praktisch aan de slag gaat. De verschillende modellen en theorieën krijg je uitgelegd tijdens het realistisch oefenen met de onderwerpen.
Dag 1: Service en contact
Onderwerpen die aan de orde komen:
Dag 2: Service en communicatie
Onderwerpen die aan de orde komen:
Je versterkt de volgende competenties:
Wil jij gebruik maken van € 1.000 opleidingstegoed met de STAP-budget? Regel dan nu jouw STAP-aanmeldbewijs door je nu in te schrijven. Dit document heb je nodig om op 3 juli 2023 jouw aanvraag in te dienen via het UWV STAP-portaal. Goed nieuws. Je ontvangt dit document direct na je inschrijving.
Wordt om welke reden dan ook het budget niet toegekend, dan heb je geen verplichting om de training te volgen en betalen. Probeer het de volgende periode nog een keer of annuleer de vooraanmelding. Zo doen wij dat bij IPV Training & Advies.
Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.
* De lunchkosten vallen buiten de vergoeding van de STAP-subsidie. Deze nemen wij voor onze rekening.
De training heeft een studiebelasting van 24 uren. Dit omvat de voorbereiding, het maken van opdrachten en het bijwonen van de training.
Een formeel diploma is geen vereiste voor deelname. Het werk- en denkniveau van deze training is mbo+.
Twijfel je of je deze training kunt of wilt volgen, overleg dan gerust met onze studieadviseurs via 073 - 80 01 800.
De training start met het formuleren van je leerdoelen in de digitale leeromgeving. Daarna heb je telefonisch contact met de trainer over je persoonlijke leervragen en wat je vooral wil bereiken.
In de training werk je gericht aan het verbeteren van je gespreksvaardigheden en klantgerichtheid in verschillende situaties. Dat doen we met afwisselende praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke feedback op je werkwijze en gedrag. Tijdens de training besteden we veel aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling en ontvang je tips om ook na afloop van de training met leren aan de gang te blijven.
Studiebelasting
De beide trainingsdagen duren ieder één dag. Daarnaast moet je rekening houden met ongeveer twee uur zelfstudie per week gedurende de doorlooptijd van de training.
Je ontvangt een certificaat wanneer je de gehele training volgt.
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen.