8 / 10
15 november 2023
Dick Boersma
Training De monteur als ambassadeur
Leerzame training om beter te communiceren met medewerkers en klanten.
10 / 10
15 november 2023
Erwin Kleinjan
Training De monteur als ambassadeur
Interessant en een eyeopener. Het is zelfs soms confronterend.
9 / 10
15 november 2023
Erik Kol
Training De monteur als ambassadeur
Het was erg interessant, leerzaam, en je hebt een verreikende kijk naar jezelf.
8 / 10
15 november 2023
Elwin Johannes
Training De monteur als ambassadeur
Een erg informatieve en interessante cursus.
9 / 10
30 oktober 2023
Rien Bogerd
Training De monteur als ambassadeur
Boeiende cursus om meer inzicht te krijgen in de rol communicatie. En hoe je door vragen anders te stellen meer kan bereiken.
8 / 10
30 oktober 2023
Nick Wit
Training De monteur als ambassadeur
Het is een hele interessante training om hoe je met mensen in gesprek kan gaan.
8 / 10
28 juni 2022
Danny Swartz
Training De monteur als ambassadeur
Zou het zelfs als onderdeel van opvoeden aanbevelen.
8 / 10
28 juni 2022
Erwin Truijen
Training De monteur als ambassadeur
Interessante training, zelfontwikkeling, verandert de mindset.
9 / 10
15 april 2022
Harry Berg
Training De monteur als ambassadeur
Leerzaam en een stukje zelf kennis.
9 / 10
18 februari 2022
Rene Paschedag
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Erg leerzaam.
8 / 10
14 januari 2022
Hans van den Buijs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Goede training en veel gesprekken met andere collega's van andere bedrijven. Iets te veel focus op verbeterplan.
8 / 10
14 januari 2022
Anne Veenstra
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Leerzaam en interessant.
8 / 10
14 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Toptraining, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
14 januari 2022
Marco Welgraaf
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Een erg interessante training met veel interactieve oefeningen.
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou de training aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige...
9 / 10
12 januari 2022
Ester Arons
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Ik zou hem aanbevelen en met veel enthousiasme vertellen wat ik er allemaal aan gehad heb. De opzet vind ik echt een heel prettige manier...
8 / 10
12 januari 2022
Rob Schreurs
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Top opleiding, met name de onderlinge overeenkomsten en goede adviezen van de trainers.
8 / 10
12 april 2021
Marco Peters
Opleiding Leidinggeven aan serviceteams
Zeer leerzame en nuttige opleiding, waarbij alle facetten op servicevlak aan bod komen. Met veel ruimte voor eigen input en interactie met collega managers.
8,5 / 10
8,5
22 maart 2021
Tom Wattel
Training De monteur als ambassadeur
Een goede manier om te leren hoe je iemand (beter) kan begrijpen en benaderen.
10 / 10
18 februari 2021
Brian Baggen
Training De monteur als ambassadeur
Veel geleerd, goede voorbeelden. Heel prettige sfeer en goede interactie. Goede praktijk voorbeelden en oefeningen. Alles heel duidelijk. Deze training zal ik bij iedereen aanprijzen....