Zoek op thema en training

Training
Verzuimtraining Training Recruitment Opleiding Middle Management A Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer, het vervolg Training De effectieve teamleider Training Starten met leidinggeven Training Leidinggeven op afstand Training Leidinggeven aan professionals Training Coachend leidinggeven Training Verandermanagement Cursus Praktijkopleider Training Werkplekbegeleider Training Kwalificerend beoordelen Cursus Technisch trainer Training Praktische toolboxmeeting Training Leidinggeven aan projecten Cursus Projectmanagement Training Aan de slag met Scrum Training Stakeholder management: effectief beïnvloeden Training Communicatie in en rond projecten Cursus Bouwrecht Training Persoonlijke effectiviteit Training Effectief communiceren op de werkvloer Training Persoonlijk leiderschap Training Feedback geven Cursus Timemanagement Training Timemanagement met Outlook Cursus Presenteren Training Schriftelijke communicatie Training Schrijven van handleiding en instructie Opfriscursus Nederlands schrijven Opleiding Leidinggeven aan serviceteams Training De monteur als ambassadeur Agressietraining Training Proactief en klantgericht bellen Opleiding Human Resource Management A Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag Training Onboarding Cursus Opzetten praktisch personeelsmanagement Cursus Duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen de organisatie Training Beoordelings- en functioneringsgesprekken Training Klantgericht werken en doen Training Impactvolle gesprekken voeren Training Commerciële binnendienst Training De vakman als accountmanager Incompany training Coaching binnendienst op de werkvloer Training Succesvol onderhandelen Training Adviserend verkopen Workshop Feedback geven Workshop Samen in gesprek over vitaliteit Training DISC en leiderschap Training DISC voor HR DISC-profiel met uitgebreide uitleg Incompany training Teambuilding met DISC Incompany training DISC voor sales en accountmanagers
9 / 10
07 januari 2023
Martijn Jansen
Training Leidinggeven aan projecten
Goede training om te werken aan je soft skills. De training heeft mij veel inzichten gegeven.
9 / 10
10 oktober 2022
Sandra Leungen
Training Proactief en klantgericht bellen
Ontzettende enthousiaste docent, veel geleerd, meer dan voldoende ruimte voor praktijksituaties en een hele gezellige groep.
8 / 10
26 augustus 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Duidelijke training. Veel handvatten meegekregen.
8 / 10
06 juli 2022
Prema Hoeblal
Training Proactief en klantgericht bellen
De training was erg leerzaam.
9 / 10
06 juli 2022
Stijn Opmeer
Training Proactief en klantgericht bellen
Veel geleerd! Stevige handvatten gekregen om in de praktijk toe te passen. Veel voorkomende situaties zijn allemaal besproken en geven een goed fundament om nu...
Lees  meer   minder 
8 / 10
06 juli 2022
Patrick Doodeman
Training Proactief en klantgericht bellen
Je leert in deze training veel over het bellen met klanten.
8 / 10
06 juli 2022
Kayleigh van der Zandt
Training Proactief en klantgericht bellen
Tijdens deze training heb ik veel geleerd over communicatie in het algemeen. Daarnaast was het een prettige trainer.
9 / 10
07 juni 2022
Nick Paardekooper
Training Proactief en klantgericht bellen
Goede persoonlijke begeleiding afgestemd op jouw verwachtingen en wensen. Trainer is duidelijk en kan verschillende situaties nadoen
9 / 10
20 april 2022
Polo van de Riet
Training Proactief en klantgericht bellen
De training heeft een goed verloop en een docent die helder de theorie kan uitleggen.
9 / 10
13 april 2022
Coralien van de Laar
Training Proactief en klantgericht bellen
Heldere cursus waarin je veel leert wie je bent en wat voor persoon je bent voor de ander waar je tegenaan praat.
9 / 10
01 februari 2022
Franka Keijzers
Training Proactief en klantgericht bellen
Aanrader. Is erg opfrissend, interessant en leerzaam.
9 / 10
01 februari 2022
Shea Berkvens
Training Proactief en klantgericht bellen
Prettige sfeer en leuke enthousiaste trainer. Veel informatie, zeker iets van geleerd. Vooral de ervaring en voorbeelden die de trainer gaf, waren duidelijk en gaven...
Lees  meer   minder 
8 / 10
18 november 2021
Maria Vekens
Training Proactief en klantgericht bellen
Ik vond het erg interessant en goed opgebouwd.
8 / 10
06 juli 2022
Janine Straatman
Training Proactief en klantgericht bellen
Leerzame training, vol tips en tricks.
9 / 10
06 juli 2022
Noah Thenu
Training Proactief en klantgericht bellen
Zeer leerzaam en functioneel
8 / 10
06 juli 2022
Willemieke De Jong
Training Proactief en klantgericht bellen
Een training waar ik veel fijne en goed toepasbare handvatten in heb gekregen. Een trainer die zich goed kan inleven in allerhande situaties waardoor de...
Lees  meer   minder 
8 / 10
06 juli 2022
Vincent Vedder
Training Proactief en klantgericht bellen
Leuke en leerzame training. Dynamisch gebracht met veel persoonlijke interactie.
9 / 10
09 juli 2019
Stefanie van den Born
Training Proactief en klantgericht bellen
Superleuk en leerzaam. We waren met een klein clubje, maar dat was juist wel fijn eigenlijk, hierdoor was er veel persoonlijke aandacht. Jay is bovendien...
Lees  meer   minder 
8 / 10
05 december 2018
Elske Boutzamar-de Vries
Training Proactief en klantgericht bellen
Erg leuk en leerzaam
8 / 10
01 november 2018
Ab Bakker
Training Proactief en klantgericht bellen
Keurig voorbereide en verzorgde training. Aansprekende slides en goede trainer. Veel praktijksituaties die "op maat" aangeboden worden.