21 juni 2022

Als je wel eens te maken hebt met agressie tijdens je werk, dan kan je daar behoorlijk last van hebben. In deze aflevering geeft trainer Han Vossen praktische tips voor hoe je ermee omgaat en hoe je er als bedrijf voor zorgt dat medewerkers zich veilig voelen.

Of luister de aflevering via Spotify.

Interview met Liftinstituut

Wil je meer weten over hoe andere bedrijven omgaan met agressief gedrag? Lees bijvoorbeeld dit interview waarin Peter Arts (manager inspecties bij Liftinstituut) vertelt over hun agressiebeleid en de resultaten van het traject wat zij hebben doorlopen. Of bekijk dit artikel waarin John Woods (Teammanager Service & Onderhoud) en Ivo Kuijper (Manager Asset Academy) van Eneco hun ervaring delen over de training die zij hebben gevolgd om te leren omgaan met agressief gedrag van klanten.

Leren omgaan met agressie?

Heb jij regelmatig te maken met klanten en/of omstanders die agressief gedrag vertonen vind je het lastig om hier effectief mee om te gaan? Bekijk dan eens de training Voorkomen en de-escaleren van agressie. Met deze training leer jij jouw grens te stellen en hoe je het beste kunt reageren in zo’n situatie.