Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden wordt weleens vergeten. We noemen 6 redenen waarom ze voor monteurs juist belangrijk zijn.
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Hutchison Ports
Geert Peters van Hutchinsons Port vertelt over de resultaten van de maatwerktrainingen van IMK Opleidingen. en wat het hun heeft opgeleverd.
Wat zijn de voor- en nadelen van een incompany training?
Een incompany training wordt alleen aan medewerkers van jouw organisatie gegeven en volledig afgestemd op jullie wensen. Maar er zijn ook nadelen.
“Als ik vooraf had geweten dat dit het resultaat zou zijn, had ik meteen getekend”
Geert Peters van Hutchinsons Port vertelt over de resultaten van de maatwerktrainingen van IMK Opleidingen. en wat het hun heeft opgeleverd.
Gemeente Alphen aan den Rijn
IMK Opleidingen en de gemeente Alphen a/d Rijn ontwikkelden samen een tweejarig programma met vaste en flexibele trainingen, naar leerbehoefte.
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Een ambitieus ontwikkelprogramma voor een ambitieus team
IMK Opleidingen en de gemeente Alphen a/d Rijn ontwikkelden samen een tweejarig programma met vaste en flexibele trainingen, naar leerbehoefte.
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.