Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs
Het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden wordt weleens vergeten. We noemen 6 redenen waarom ze voor monteurs juist belangrijk zijn.
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten
Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans
Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties
Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
DISC-profiel met uitgebreide uitleg, hoe werkt dat en wat heb je eraan?
Stefan en Eliza vertellen over hun ervaringen met het uitgebreide DISC-profiel. Over confronterende inzichten, herkenbaarheid en comfortzones.
DISC – wat kun je er mee voor je persoonlijke ontwikkeling?
DISC geeft je inzicht in je gedragsvoorkeuren en is een sterke basis voor zelfkennis en voor je persoonlijke groei. Lees hier wat DISC je kan brengen.
De voordelen om een gecertificeerd DISC-partner in dienst te hebben
Bekend met DISC en wil je daar binnen jouw organisatie meer mee doen? Ontdek de voordelen van een interne gecertificeerde DISC-professional.
Klantgericht werken doe je met deze 5 tips
Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Beter samenwerken in teams met DISC
Samenwerken in een team is in vrijwel elk bedrijf de belangrijkste vorm om doelen te halen. DISC kan helpen om de samenwerking te verbeteren.