Medewerkers met een klantgerichte denkwijze hebben, denken vaak ook proactief mee met klanten, anticiperen op hun behoefte en zoeken zelfstandig naar nieuwe manieren om de dienstverlening van de organisatie te verbeteren. Dankzij de training Klantgericht werken en doen leren medewerkers het belang van klantgerichtheid en krijgen ze handvaten om een klantgerichte werkwijze toe te passen in het werkveld.

Resultaten na de training Klantgericht werken en doen

Na het volgen van de training Klantgericht werken en doen:

  • Heb je inzicht in het belang en plezier van goede service en klanttevredenheid
  • Denk en handel je vanuit het perspectief van de klant
  • Anticipeer je op de behoeften van de klant

Voor wie is de training Klantgericht werken en doen

De training Klantgericht werken en doen is speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die op de ene of andere manier te maken hebben met klanten. Denk bijvoorbeeld aan functies als medewerker binnendienst, secretaresse, administratief medewerker, facilitair medewerker, magazijnier, chauffeur of monteur.

  • Beeldvorming over klanten
  • Klantgerichtheid
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Toepassen van vakdeskundigheid
  • Leren inleven in de behoefte van de klant
  • Omgaan met klachten, emoties en gevoeligheden
  • Theorie omzetten in de praktijk

De training heeft op dit moment (nog) geen trainingsdata. Houd onze website in de gaten voor actuele data of neem contact op met één van onze studieadviseurs via studieadvies@ipv.nl of 073 80 01 800.

Leren doe je niet alleen in het leslokaal. Nederlandse Sales Academie staat onmiddellijk na jouw inschrijving klaar met voorbereidingsopdrachten, waarmee je alvast in de praktijk aan de slag kunt gaan. De training Klantgericht werken en doen zelf is bijzonder interactief en praktijkgericht. Om er zeker van te zijn dat je het geleerde ook kunt borgen, heb je tot twaalf maanden nadat de training is afgelopen, nog steeds de kans om contact op te nemen met de trainer. Zij kunnen je wellicht helpen met nieuwe inzichten en feedback.